Tuesday, July 22, 2008

It's only memories




*Wash off*



It's the end of the story of 04.02.08 .

I admit I have strong instinct. I can predict on this some how true.

The characteristic of scopio never fails me.


Feeling fades.

Short conversation.

I don't know what else to say though.


I'll move on.

I'll get better in time.

I believe time will wash it off.

When the time has arrive, I know I have forget it and leave everything in the past.


Maybe somehow, I blamed it on myself.

Probably I'm not that understanding at all.

Probably I really am.


I'll let u go.



放生 - 关心研

热情淡了吗 想抽身了吗
聊电话也泄气了吗



旧承诺应不假 却忍不到闷吧
惦记当天处处鲜花互缠着到老 不死都疲劳
还是跟你痛快结束

为承诺守得到 拍拖都变义务
没法稀罕你这情操
去吧 犹如候鸟飞走吧

未奢想你迷途知返
自由来换失恋那代价
你真的相信值得吗

*是我太过爱你 愿意放生你
无谓你抱阵我也这么的晦气
我亦算知丑 无谓强迫你
难道要我对着你句句要生要死


就当爱错了你 就当放生你
无谓你说话里有这么多怨气
我就放开手 无谓再忍你


明白放过你是放过自己这个道理 ...